{:en}The best news of my life!{:}{:it}La più bella notizia della mia vita!{:}

{:en}

And since lately most of my reviews, my purchases, my thoughts, my life in short are no longer just for me but for the little one or the little one I have inside me, how not to share with you girls my happiness. It was December 13 (which, among other things, in Bergamo, the city from which I come, December 13 is a holiday: the feast of St. Lucia. Which is a bit like Santa Claus for the whole world and brings gifts, so since I was a child I have always been raised with gifts and sweets that day and now after so many years that I received nothing, no gift, for that day I received the greatest gift of my life). The most beautiful thing was that it was a gift from heaven, completely unexpected at that moment. For more than a year we’ve been longing to become parents, and that morning I just couldn’t believe it. In the previous days I had many suspicions but I did not want to delude myself and instead … it is an emotion that if you do not live it you can not understand: the most beautiful feeling in the world and that hint of fear of not being able to. But now I can’t wait to try and I’m sure that with all the love I have to give I’ll be able to be a good mom! In these months I live to know if it will be male or female, I live thinking every day that I can not wait to do the ultrasound first to know if it is fine and then to have the only chance once a month to see it, to feel the heart beating fast and see all the movements it makes! In short, all that was before my thoughts, problems, there are no more! I already feel like a mother for these reasons, now we just wait to know if it’s a girl as a mother would like or a boy as a father would like! But of course the important thing is that she is well! Now, tonight, I heard for the first time some movements inside me, almost imperceptible, but I heard it!
I will be updated
XOXO

{:}{:it}

E dato che ultimamente la maggior parte delle mie recensioni, dei miei acquisti, dei miei pensieri, della mia vita insomma non sono più solo per me ma per il piccolino o la piccolina che ho dentro di me, come non condividere con voi ragazze la mia felicità. Era il 13 dicembre (che tra l’altro a Bergamo, città dalla quale vengo, il 13 dicembre è festa: la festa di Santa Lucia. Che è un pò come Babbo Natale per tutto il mondo e porta i doni; quindi fin da piccola sono sempre stata cresciuta con doni e dolci quel giorno e ora dopo tanti anni che non ricevevo più nulla, nessun regalo, per quel giorno ho ricevuto il dono più grande della mia vita). La cosa più bella è stata che è stato un dono del cielo, del tutto inaspettato in quel momento. Per più di un anno abbiamo tanto tanto desiderato diventare genitori e quella mattina proprio non riuscivo a crederci. Nei giorni precedenti avevo molti sospetti ma non volevo illudermi e invece..è un emozione che se non la vivi non la riesci a capire:la sensazione più bella del mondo e quel pizzico di paura di non esserne capace. Ma ora non vedo solo l’ora di provarci e sono sicura che con tutto l’amore che ho da dare riuscirò ad essere una buona mamma! In questi mesi vivo per sapere se sarà maschio o femmina, vivo pensando tutti i giorni che non vedo l’ora di fare l’ecografia innanzitutto per sapere se sta bene e poi per avere l’unica possibilità una volta al mese di vederlo, di sentire il cuoricino battere veloce e vedere tutti i movimenti che fa! Insomma tutto ciò che prima erano i miei pensieri, problemi, non ci sono più! Mi sento già mamma per questi motivi.Ora aspettiamo solo di sapere se è femmina come mamma vorrebbe o maschietto come invece vorrebbe papà! Ma ovviamente l’importante è che stia bene! Ora, stasera, ho sentito per la prima volta dei movimenti dentro di me, quasi impercettibili, ma l’ho sentito!
Vi verrò aggiornate
XOXO

{:}

Hello girls, women, mothers or why not? Those who will soon be mothers like me. I’m Sara born in 1991, Italian but currently living in the United States. I lived in New York for a year, and now I live in Miami Beach.